اندازه نینتندو سوییچ ۲ احتمالا با نسل قبلش متفاوت باشد ویدئویی از ربات انسان‌نمای S1 که سرعت و دقتی حیرت‌انگیز دارد رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد آیا گلکسی واچ ۷ با قابلیت نظارت بر قند خون عرضه می‌شود؟ با هوش مصنوعی گوگل مکالمه زبان انگلیسی تمرین کنید | ویژگی جدید موتور جست‌وجوی گوگل ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد آسیا بلاخیزترین قاره است کاهش قابل‌توجه حجم آپدیت‌های ویندوز ۱۰ با فناوری جدید مایکروسافت مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است اگر آیفون دارید، می‌توانید بدون رمز وارد واتس‌اپ شوید اپل هوش مصنوعی خود را معرفی کرد | اینترنت لازم نیست؛ پردازش کنید! امضای جو بایدن پای لایحه «فیلترشدن یا فروش تیک‌تاک» |‌ اپلیکیشن چینی چه می‌کند؟ افزایش کاربران Threads | رقیب X حالا ۱۵۰میلیونی است برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد
سرخط خبرها

نکاهی به شماره نوامبر ۲۰۲۰ نشریه Tech Life | اوبر جوابه!

  • کد خبر: ۵۰۶۲۵
  • ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱
نکاهی به شماره نوامبر ۲۰۲۰ نشریه Tech Life | اوبر جوابه!
نشریه Tech Life در شماره نوامبر ۲۰۲۰ خود به سراغ یکی از معروف‌ترین سوپراپلیکیشن‌های امروز جهان یعنی اوبر رفته است و با انتخاب تیتر «اوبر خوراکی» توضیح می‌دهد چگونه یک اپلیکیشین مدیریت سفر و جابه جایی افراد در سطح شهرها، اکنون با ارائه خدمات غذایی بزرگ‌تر و محبوب‌تر شده است.
نجفی | شهرآرانیوز - دنیای خدمات اینترنتی در حال گسترش بود و با شیوع کووید ۱۹ سرعت بیشتری نیز به خود گرفت. تنوع نیاز‌ها و خدمات قابل ارائه در بستر فضای مجازی باعث شد اپلیکیشن‌های تک منظور و تخصصی به تدریج به سوپر اپلیکیشن‌هایی با چندین کاربرد متنوع تبدیل شوند و کاربران بیشتری را به سوی خود جلب کنند. نشریه Tech Life در شماره نوامبر خود به سراغ یکی از معروف‌ترین سوپراپلیکیشن‌های امروز جهان یعنی اوبر رفته است و با انتخاب تیتر «اوبر خوراکی» توضیح می‌دهد چگونه یک اپلیکیشین مدیریت سفر و جابه جایی افراد در سطح شهرها، اکنون با ارائه خدمات غذایی بزرگ‌تر و محبوب‌تر شده است. دارا خسروشاهی، مدیرعامل ایرانی این شرکت، در گزارش مالی خود می‌گوید با تغییر روند‌ها و عادات غذایی، رستوران‌ها تقاضای بیشتری برای خدمات حمل و نقل ارائه کردند تا جایی که «اوبر خوراکی» در مدتی کوتاه، یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلار درآمد کسب کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایشی صدوبیست وپنج درصدی را نشان می‌داد. افزایش هفتاددرصدی رستوران‌های طرف قرارداد اوبر باعث شد علاوه بر ایالات متحده، این اپلیکیشن شبکه مشتریان خود در زمینه تحویل خرید‌های سوپرمارکتی و داروخانه‌ای را نیز اضافه کند.
 
در خبر دیگری فعالان حقوق دیجیتال به تلاش‌های اتحادیه اروپا برای دسترسی به محتویات گفتگو‌های رمزنگاری شده در پیام رسان‌ها اعتراض کردند. بر اساس گزارش ها، پلیس و نهاد‌های امنیتی به خاطر ممکن نبودن دسترسی به متن گفتگو‌ها در پیام رسان‌هایی مانند واتس اپ و سیگنال با مشکل مواجه هستند. مقام‌های امنیتی با تصویب این قانون از شرکت‌های ارتباطی می‌خواهند تا دسترسی نامحدود به مکالمات را در قالب تقاضا‌های رسمی و در موارد ضرور به صورت فوری ایجاد کنند. فعالان حقوقی نگران امنیت میلیون‌ها کاربری هستند که با ایجاد این دسترسی برای مقامات امنیتی، ممکن است در معرض خطر هک و سرقت‌های اینترنتی واقع شوند.
 
 
برای دانلود این شماره کلیک کنید:
 
 
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->